20 Haziran 2010 Pazar

..



hani sana demiştim ya bir ara telefonu degiştirdim diye ..sonradan geri verdim v.s.
bu gece mesaide arkadasimin elinden o teli aldim o teli aldigimda ilk işim senin şu çimlerdeki fotgrafini içine atmak olmuştu ..bu gece o iki fotografa baktim ve sigaramı daha hızlı içer oldum.
onlar halaa ordaydi silmemiş..onları sildim son kez baktım sana gözler çizgiydi ..aşık oldugum gözler.

itirAF etmeliyimki ne kadar istesemde nefret edemiyorum ben.
benden gitmeni anlıyorum ama cevap veremiyorum.bi daha yapmicam söz desemde dönmezsin biliyorum
çünkü böyle bir adamin sözüne inanmazsin.

aşığım ben sana işte
her boş vaktimde fotografimi vermek istemedi o beni sevior diyorum
sende kalsın zaten
ben bi ses ver diye atmiştim o mesajı.
ama gelen cevap zavallı beni mutlu etti.

sen hep imkansızdın sevdigim
benim yalanlarimi ögrendiginde beni sevmiycegini düşündüm hep
hep karamsardim ondan yaptim salaka şeyleri..

ama sen beni düşündügün her gün her saat her hafta
ay
yıl

ben kimsenin elini tutmadım.
sen yokken gönül vardi bi ara
iyi biriydi gercekten iyi ben yalnizdim ve her yalnizlik sacmalatir insanı.

dinliyordu beni ..hiç olmadi dinliyordu.


ben şuanda yalniz basimayim ve bazen an geliyor kafami duvara vurasim alkol komasina giresim geliyor.


artık yalan yok
artık ugurda yok
artık benim oglum yok
artık benim dünyam sevgilimde yok
en acısı zu zuu demen yok.


başkasına aşık ol.

anca o zamn unuturum seni..
lütfen en kısa zamnda birini bul ve onunla ol.seni mutlu edebilecek dengin dengine birini bul

lütfen ..sevgilim

planın neyse bana söyleme.
.ünkü peşinden gelirim
çünkü bi gün karsina çikar ve kalbini sızlatirim..
bu kötü adam nie çıktı karsima dersin.


mutlu olabilecegin hersey bir gün seni olacak. ben edemedim
biliyordumda zaten demiycektim çünkü layık degildim sana yüzlerce kez söyledim sana.

ama sadece şuna üzülüyorum yüzünü göstermeseydin ben bu kadar çok üzülmez bu kadar çok nemlenmezdi gözlerim.

bi gün o agacin altina gidicem tek basima oturcam ..

sevgilim dicem ben burdayim biz burdayiz dicem.

ve orda bitiricem seni ..

ama sen hiç bilmiyceksin.

seni seviyorum
seni deli gibi özlüyorum
sensiz olamiyorum


bir insan neden aşık olur ki

cevap vereyim
aşık oldugunu üzebilmek için..



ben seni üzdüm affet..

ama ben bilmiyim..



seni seviyorum.

özlüyorum

diliyorum mutlu ol

hep gül beni gül yüzlü sevgilim

hep iyi biri ol.. bu günki gibi



zu zuu


uqur.ozturk

0 yorum:

Yorum Gönder