27 Haziran 2010 Pazar

biz yine biziz...



25-06-2010
saat:10:10 _Ankara/ aşti


Otobüsten indigimde ilk gittigim yer sana ilk sarıldıgım yerdi..yoktun çok üzüldüm..etrafima bakiyordum üst kattan beni izliyorsundur sanıyordum...
sonra geriye dogru yürüdüm ...tekrar o buluşma noktasına geldim yoktun..yine üzüldüm..
biraz etrafta dolandım yoktun..
buluştugumuz yein çaprazındaki lokantaya benzeyen :) bi dükkana girdim..açtım ama sadece çay istedim.

ilk yudumu aldım ve mesajın geldi...okudugumda yine üzüldüm ama seni görmeliydim sevgilim.
131 i aradım 1-2 dk..snra arkandan dolanmak istedim ama giriş yoktu.
yüzüne bakmamalıydım...

gördüm seni ..
dünyamı gördüm

yüzünü gördüm ama yine üzüldüm..soguk degildim ama yanina o şekilde oturdum..
neden geldin dedim..
seni görmeye geldik

çıktık ordan.. yürüdük yürüdük
bizi dinleyebilecek bir park aradık dakikalarca.

en sonunda içinde minik selmanında oldugu bir park bulduk..

neden geldin dedim
seni görmeye dedin
neden geldin dedim
...
neden geldin dedim
...
neden geldin dedim
...



..
elimi tut dedim.. tutmadin
üşüdün
tutmadın
elimi tut dedim
hayır dedin
elimi tut dedim

olmaz dedin

..
..
..


git dedim
beraber dedin
git dedim

beraber dedin.
..
..
..


her git dedigimde sevgilim ya giderse
ya birakirsa beni naparim dedim
elimi tutmadigin anlar sırtımı döndügüm her dakika gözlerim nelendi
sana deli gibi aşıktım ve nasıl kaybettim seni dedim hep içimden.
ben sana deli gibi aşıkken
sen bana delicesine bagliyken
neden?

elini tutmak için tam 1 saat düşündüm

ve tut demiş tutmamiştin.

(oglumuda gördüm annene iyi bak bile dedim)
yalvarsam dedim
ne olur desem dedim...olmazdı biliyordum

sen benimdin
kalkalım dedim
yürüdük

...
...
...
elini tuttum tuttun ama gevşek
biraz daha yürüdük
..
..
..
elin yine elimde ama sıkıcasına kopmazcasına
öp dedim
öpmedin
..
..
..

ben öptüm

sende öptün

biraz daha yürüdük..
..
..


aşkım de dedim demedin..

ben dedim

yürüdük
..
..
..

ve aşkımızı anlatabildigimiz tek yere geldik..

aşkım dedin..
..
..
..
..




sarıldm sana delicesine
sarıldım
sen benimdin
yine benimdin
hep benimdin zaten.

gitmemiştin..
sevgiydi
aşktı tutan bizi
kopamadık

...
..
..



kopmıycaz aşkım.. ölene kadar seninle kalıcam seni sevicem sadece sana aşık kalacam.
sen benimsin
benimlesin

en güzel gündü bu gün
en güzel günlerdi senli her gün

ve umut dolu her gece
sensin rüyaya daldigim o an.


hiç aklımdan çıkmadığın gibi yine aklımda kalacaksın bir ömür boyu.. ve biz her anımızı gülerek gecirecegiz dolu dolu.
aglasakta yanimizda aşkımız
dsevinsekte yanımızda aşkımız olacak.
ve ellerimiz hiç ayrılmayacak bir ömür boyu
sen benim kalacaksın..bende senin..

ve ben seninle ölecegim o yatakta ...

sen kapatacaksin gözlerimi son kez öpüp sen yollayacasın beni... sensizlige..


seni seviyorum
ölene kadar...



uqur.ozturk

0 yorum:

Yorum Gönder