13 Haziran 2010 Pazar

9





artık yazmicam
artık seni özledim de demiycem
ne biliyim senin yaptığını yapıcam
unutucam.
ya da öyle gözükücem.

beni istememenin tek sebebi denklikti biliyorum
bahaneler uydurup gitmeseydin daha çok özlerdim seni
ben çok kitap okumadım
senin dinledigin müzikleri dinlemedim diye beni aşkından mahrum bırakacak kadar kötü bir insan degilsin biliyorum.
biliyorum beni neden bıraktıgını

keşke görüşmeseydik
gel..
demeseydin Fatma..

neyse oldu artık ..bir hatadır yaptın ..ama kırgınım hayata ,sana,aşka...herseyden soğuttu bu hareketin ..

sen durgunsun yaparsın
sen başkasına aşıkta olursun eyvallah ama

kendine uygun birini bulmadan ona aşkını belli etme
gün gelir onuda bırakırsan ,o da kırılacaktır ..insandır ..

işte bu sebeplerdir insanı hayata küstüren olmıycak hayallere kapılıp olacakmış gibi davranmaktır.
buna ortam hazırlayan seninde payın büyüktür.

iyi birisin
sevilesi güzel bir insansın
senin adın benim kalbime zamanında yaşanmış aşk olarak kalacak ..
sinirli bir insanım ama nedeni olumsuzluklardan.
gün geldi sanada kızdım ama yüzüne karşı seni kıracak şekilde hiç bir zaman bagirip cagirmazdim.
tanıyamadın.. tanımada zaten.

sen beni sevdigini sandın belki.
belki yalnızlıktan benimleydin

inkar edebilirsin
hayır öyle degildi beni tanimadin mi hiç diyebilirsin ama ilerleyen yıllarda bunu kesinlikle anlıyacaksın.





şarkı benim için yazılmış gibi degilde
beni anlatıyor gibi dinledim hep.

buna anlam yükledim ve senin beni nasıl istemedigini anladım.

iyi ol
iyi kal.

sona geldim.. seni seviyorum demiycem çünkü sen beni sevmiyorsun..öyle sanıyorsun

hoşca kal.

uqur.ozturk

0 yorum:

Yorum Gönder