19 Haziran 2010 Cumartesi

anlık ileti

-



biraz sonra işe gidicem..
sabah 8de gelicem.beni terk eden sevgili haklıdır .bu şekilde yaşayan bir eş kabul edilemez.gece gelir uyur -uyanınca yine işe gider..
ama ömür boyu bu böyle sürmez..
elbet bende sizin gibi seviye ATLARIM. zor olur ama yaparım.

beni üzen tek şey sadece sevgimiz denk miş.
demek elim elini tutarken benim elimi sevmedin
seni öperken dudaklarımı istemedin
AŞKIM dedigimde karsiliginda gelen aşkım hiç içten olmadı ..

beni begenmedin
istemedin.

ne kadar kötüdür insanı bunlara kendini inadırması ve nefret duygusu beslemeye başlaması
heleki gülüşüne dünyaları verebilcegi insana
heleki sevdasına ömrünü sığdırdığına


zor ,anlamak gerek ..insanları oldugu gibi benimsemek gerek.

ama zor işte
hattA imkansız.

kullanılmış ve atılmış bir mendil ..yani ben artık şktan nfret ediyorum
artın inanmıyorum.. ve oldugu gibi yaşiyorum dünyayı
berbat


not: bunları sana yazmıyorum
bunları ilerde okuyup ben zamanında bunu yapmişim demek için burdalar.
ister oku ister okuma umrumda degil.



uqur.ozturk

0 yorum:

Yorum Gönder