10 Ekim 2010 Pazar

sonbahardayız sevgilim ama aşk dolu...

.


sonbaharın en sonundayız sanırım. .balkona çıktım ayaklarım üşüdü ayagimin altına bir karton koydum balkon yine kirliydi olsun yinede seviyorum üşümeyi.sen benim mevsimimsin son bahar. ne öldürürsün soğuktan,ne güldürürsün titremekten..
yolda yürürken su birikintilerinde tepemdeki bulutları görüyorum,yine yağacaksın biliyorum
,yine şemsiyesiz yürüycem bu yolda...
şemsiyeli günlerimde olacak elbet ,ama kendim için taşımam ,sevdigim için taşırım o kırmızı rengini...
ellerim üşümez , ömrümün teni ellerimde yürür bitiririm seni yol.
yeni dal veren ağaçlarımızdan düşen yapraklarini toplariz bahçemizden ..oğlumda yardım eder babasına.
anne bizi izler yemek yaptığı o mutfağın camından ,buharlı ama mutlu bir cam.
vakit olursa çıkar yürürüz hafta sonları ..seninle üşüsekte o titrek rüzgarda ,sarılmayı bilir ısınırız en derininde aşkın.

içimizdesin soğuk
içimizdesin karanlık
içimizdesin son baharr
ama seninle güzel bu aşk seninle mutlu bu sonsuzluk...





uqur.ozturk

0 yorum:

Yorum Gönder