10 Ekim 2010 Pazar

kara

işe gitmeme 5 var.yine 12-8 uykulu bir gece olacak neyse mutluyum ,aşk doluyum ..
an itibariyle bana yazdığın

vasiyet:
askım
var mi
böle bi aşk
?
bu dünya
için
fazlayiz
**FATMA**:

değişik bi şi bizim ki
zu zuu
birbirini
görmeden başlayan
bi şi
seni görmedim ama sevdim-aşık oldum



benim sevgilim
,

merhaba
gözlerimi yumdugumda hayalini kurdugum anları yazasım var..
demin bu blog u ilerde oğluşumuzun okudugunu hayal ettim de.annemle babam ne çok kavga etmiş diyecek

oğlum

biz kavga etsekte hiç kopmadık bunu bil
biz hep sevdik birbirimizi ve bizi baglayan nadir şeylerden biri sendin ..
seni hayal ettik sen doğana kadar. şimdilik yoksun dünyada ama günün birinde olacaksın
annen baban seni hep sevecek
sana çok değer verecek sen bizim kanımızdan canımızdan bir parçasın biz kavga etsekte
ayakta durmayı bildik.sende hayatında bunu yapacaksınb
bunları okuyup ders çıkaracaksın
aşk buymuş diyecek ve gülümseyeceksin
şimdiden sana bunları yazmam biraz uçuk görünsede günün birinde baban ve annen bunları sana okutup seni ne çok istedigimizi anlayacAksın.he bu arada adın bulut ama en güneşlisinden ve en beyazından...

seni seviyorum
baban zu zuu:)

uqur.ozturk

0 yorum:

Yorum Gönder