10 Nisan 2010 Cumartesi

KU ZUU

2009 Haziranının 12.gecesi Uğur bana bir şeyler söyledi.
Konuşmasını istedim, susturmadım onu artık.
Her şey benim elimdeydi belki de o an.
İşi şakaya vurup bir şey olmamış gibi devam edebilirdim ya da ‘benim çıkmam lazım’ deyip kapatabilirdim konuşma penceresini.
AMA YAPMADIM.
Her ne oluyorsa, her ne olacaksa; OLSUN istedim.

AŞKIM kelimesi daha önce hiç söylemediğim, söyleyemediğim-insanlar dillerine doladıkları için belki de-anlamlandıramadığım bir sözcüktü.
Sana söyledim ilk kez ve her söylediğimde çok manalı.

Sana yüklediğim anlamlar özel benim için,güzel de.
Ciddi belki haddinden fazlaca.
Sarılıp yatmak gelmedi içimden bir süre pamuk kuzuma yokluğunda.
Öncesinde sevdiklerim için kullanırdım ben bu kelimeyi.
Görüşmediğimiz dönemde ne arkadaşlarıma ne kuzenlerime kuzu diye hitap edebildim ben.
Çünkü o,artık özel bir kelimeydi benim için.
Yalnız ve yalnız bir kişi için söylenmeliydi.

uqur.ozturk_olefin

0 yorum:

Yorum Gönder