27 Nisan 2010 Salı

ben hiç bahar görmedim..

Geriye dönüp baktığında insanoğlu ne boş yaşamış derim hep çünkü elimde avucumda çok az şey var o günlerden kalan..
neden yaşadık?
neden olmadı?
neden ?
Bunun hissi geleceğinde korkusunu verir hep bize.Olmayacak der dururuz her daim.
Ben bunu yaşamıştım gerçek olmayacak...
Uykuya vereceksin kendini ya da zavallı bir içkinin kadehine .Vakit dolduracaksın sevgisiz ,umutsuz,gecesiz,gündüzsüz..Hep hayal aleminde ve zavallıca yaşayacaksın,uyuyacaksın.Bedenin irkilecek ama sen biraz daha diyeceksin .Hayal güzel şeydir .Hep gözlerini kapadığında gerçek olur!
Hayal güzeldir !ama neyi hayal ettiğin de önemlidir tabi ..
O an en güzel rüyada isen ,irkilip uyandığında neden uyandım diyeceksin.. hayaldi u'lan hayal diyeceksin..

Hayal edilebilen tek gerçeksin sen.
Belkide yaşamın tezini çürüten en güzel gülücüksün ..
SEni sevdim çünkü çok saftın
seni sevdim çünkü gülebildin
seni sevdim çünkü sarıldın
seni sevdim çünkü benimdin...

sevgili;
eğer hayalsen beni hiç uyandırma savur alevini yansın bedenim!
gözlerime düşen ilk damlada uyandır uykuda olsa bile seni kaybetme yeteneğine sahibim.

elini kalbime koy ve anla seni kalbim kadar çok suların sonsuzluğu kadar istiyorum!





uqur.ozturk

0 yorum:

Yorum Gönder