11 Ağustos 2010 Çarşamba

son kez zu zuu...

...


sana gelemediğim her gün ölüm gibi
sesini duymadığım her gün ölüm gibi
seni düşünüp benim diyememek ölüm gibi
uyandığımda aklıma geldiğin her an aşkım diyememek ölüm gibi

elini çok tutmadım belki
alnından 10 larca kez öpemedim aşkım
ama gittiğim yerde hiç bir zaman fazlası olmiycak.
seni özleyeceğim
seni yaşayacağım bir müddet daha
özledigimde bir sigara yakacağım
özlediğimde bir sigara daha yakacağım
bana neden içiyorsun demiyeceksin ama o olsa üfff dicekti diyeceğim.
sensizliği içime alacağım
koynumda yaşatacağım her gece
tenini o beyaz tenini hissedeceğim ve kadere sövesim gelecek
kaderime..
yüreğimi al ellerine kapa parmaklarını
sıkma durmasın atsın biraz daha ellerinde
hisset ONU 1 dakika
o ellerinde ,o senin sevgilim.
elinde ölecek ama mutlu ölecek...
ölümsüz ne var ki
sen mi?
ben mi?
biz mi?
yok aşkım her şey bir gün bitecek
seninle beni bitiren kader toprağın üzerindeki papatyayı bile öldürecek
güneş bizim rengimizi aldığı gibi
yine güneş akşam olduğunda batıp dünyanın rengini alacak..

karanlık olacak
şimdi seni düşünüyorum
seni hissediyorum ...

saat 2 gibi uyandım...
yatagımda beni düşünen biri var ama benim değil dedim..

kaderime küfür ettim.
neden dedim
cevap yok
neden dedim
cevap yine yok sustum..

şimdi hiçbir şey yapasım yok.
bir nedenim yok
bağlandığım şeyler yok
oğlum yok..

bana mutlu ol deme
sensiz olmayacak
yok bir tesellim
bir şeyleri değiştirecek tesellim yok sevgilim.

şimdi sırtını dön ve git o karlı dağlara
biraz üşü
biraz beni düşün
biraz beni unutman gerektiğini düşün
biliyorum 2. daha ağır basacak ve ömründe ben yer almayacağım
ama mutluyum

1 gün olsun ellerini tuttum yalanda olsa biteceğini bilsem de BENİMSİN DEDİM...

yer aşti-Ankara
ankara-adapazarı otobüsünün kalkmasına 1 dk var

uğur otobüsten indi ve sevgilisine seni seviyorum dedi.son kez sessizce - delice....



uqur.ozturk

0 yorum:

Yorum Gönder