30 Mayıs 2010 Pazar

an olur...

an gelir hiç olamadigin yeri özlersin..keşke dersin hep orada olsam ama orası neresidir bilmezsin .
an gelir hiç duymadigin laflari hiç düşünmedigin insanlardan işitirsin yıkılırsı
an gelir en sevdigin sana en sevmedigin şeyleri söyler
işte öyle bir anda oluverir herşey.. eline alasın gelir bütün hayatını ve avcunda yakıverirsin... külünüde savurursun uçsuz bucaksız bir boşluğa.
ertesi gün uyandıgında bütün hayatın yollarda rüzgarın hoyratlığıyla savrulmuş çakıl tanelerinin arasına girmiş ..üzülsem mi? yoksa bu şekli iyi hep orada kalın desemminin arasında kalırsın.
vakit gelir özlersin
an olur yaşarsın en güzelini ...yaptım der gecersin
ve karsızlık vurur başına rüzgar gibi sert migren gibi delirtici bir saplantı..

yakışık almıyo bazen hayatın bana verdikleriyle elimden aldıkları .
hayat neden çirkinleşirsin?
cevap ver bana..sustum seni dinliyorum hadi gel artık.

karanlıktayım ..
söz yüzüne bile bakmicam sadece bir sebep söyle bana neden bu kadar yorucusun ve üstüme gelirsin her vakit.






uqur.ozturk

0 yorum:

Yorum Gönder