15 Mart 2010 Pazartesi

ne tarafa kaymalıyım bilemedim!

insanlar neden hiç bir zaman memnun olmaz.
Anlamadıgım şey verdiginin her zaman fazlasını istiyorlar. Nankörülükle alası yok sanırım bu doğasında olan birşey? ya da bilmiyorum kişiden kişiye degişiyor olabilir.
ya hayır hepsi böyle bende dahil.
Beni kimse anlamıyor sanırım ya da anlatamıyorum kendimi bazı zaman...yok yok her zaman..
ben kararsız mıyım? yoo hayır
sanırım biraz öyleyim

uzaklaşasım var herşeyden ..herşeyden gidesim var HAYAT ..
gitmesem mi?
keşke gidebilsem..


ben bu adam gibi olmak istiyorum ya.
böyle hayatı küçü bir çay kaşığıyla kazıp kazıp kaçmak istiyorum.
sonra en sevdigim şeyi yapmalıyım...gözümde güneş gözlüğü bir bank ve karşımda koskoca bir mavilik..
ben bunu istiyorum biliyorum imkansız ama istedigim tek şey her zaman imkansız oldu..


uqur.ozturk

0 yorum:

Yorum Gönder