14 Haziran 2009 Pazar

ilk yazı

ilk yazımda 3 gün önce sevgilim olan insandan bahsedeceğim..
Onunla tanışalı yaklaşık 3 ay oldu adı Fatma .Galiba hayallerimdeki insanı buldum:) evet buldum o Fatma dır.
Neden mi.
Anlayışlı
Her daim yanımda
Gülebiliyor
Bana değer veriyor
Çok sade
Gözlüklü:))
bunlar uzadıkça uzar ..gerçekten sevilmeye değer mükemmel bi insan.Fenerli ama idare edecez artık.Birde fenarbahçe basketbol takımındaki bazı oyunculara hasta tek sinir olduğum yönü bu..Zaten bizim ilişkimiz başlamadan önce yok mrsic şöyle yok ömer onan böyle uyuz oluyordum ama belli etmiyordum..:R
Artık uyuz oluyorum bunu okuyorsun bak dikkat et sevgilim ..öperim seni:) burnunu sıkarım:)..neyse o da benim gibi spor bağımlısı zaten bu muhhabet üzerinden tanıştım onunla..İyiki de tanımışım.Sanıyorum hiç pişman olmıyacağım onu tanıdığıma .Ne olursa olsun o hep hayallerdeki tanıma uyan güzel insan olarak kalacak.Ona sevgilim derken içim bir garip oluyor.Bu hissi hissetmeyi uzun zaman olmuştu..İyiki varsın bunu hissettiriyorsun..iyiki benimsin sevgilim

kuzun;)



----



iyi tanıyamamışsın ugur öztürk
insanlar kötü
herkez rütbe peşinde
zorda kalınca el bırakma moda olmuş
aşk yokmuş
para varmış
sevgi yokmuş
seviye varmış...


işte şimdi tanıdın ve pişman oldun..

0 yorum:

Yorum Gönder